Op 28 januari legde Dina Lombardi de eed af als gemeenteraadslid ter vervanging van Liesbeth Maris tijdens haar bevallingsrust! We kennen Dina als drijvende kracht achter heel wat vrijwilligersinitiatieven in haar thuisbasis Houthalen-Oost. Altijd positief en vol energie werkt ze ook al jaren hard aan de uitbouw van onze partij in Oost. Haar kennis en ervaring zijn dan ook meer dan welkom in de gemeenteraad in de volgende maanden! Proficiat en succes Dina, wij rekenen op jou!

Op 1 februari vond,  zoals elke 2 weken het Bijzonder Comité van de Sociale Dienst (BCSD) plaats. Dit is de OCMW-vergadering waarop beslist wordt over de individuele steunaanvragen van inwoners van onze gemeente Houthalen-Helchteren. Een speciaal moment voor Katrien Vanotterdijk want zij mag vanaf vandaag Liesbeth Maris vervangen tijdens haar bevallingsrust. Katrien engageert zich sinds enkele jaren voor de partij en is een van drijvende krachten achter de werkgroep vorming en beweging. Katrien heeft een groot netwerk en een luisterend oor voor velen, ideale kenmerken om meerwaarde te bieden in het BCSD waar mensen en hun zorgen centraal staan. Succes en proficiat Katrien, we rekenen op jou!